Monday

Det blev en ganska smidig dag på jobbet idag! :P Så gött att få komma och gå lite som man vill... ;) Har ju inga tider denna veckan då vi egentligen skulle vart på kurs (men som vi avbokade...) så jag gör lite saker som jag inte fått gjort innan! Helt perfekt! Idag gjorde jag o Ms rent golvet i frysen. Det såg för jävligt ut men nu är det fint igen! :D Imorrn ska vi kratta löv och fixa lite utomhus. Fint fint.

Blir dock en kort dag imorrn då jag, Linda, Molla o Källe ska spela badminton sen. Har bokat banor vid tre. Ska bli kul, jag älskar badminton! :D

Har gjort en sallad till mat imorrn. Med fetaost och kassler. Den ser så god ut så jag vill helst slänga i mig den nu... Hahah. Nä, inte riktigt kanske men ändå.

Idag blev det en promenix med Lindus o Molls. Så jäkla halt där vi gick så det var lite halvjobbigt att gå men gött med lite luft! :D

Nu ska jag kolla på Sex and The City. Nice.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback