Lördag!

Hade egentligen tänkt att vara ledig denna helgen. Men pga vissa anledningar så blev det en 12-15. Men det är ju inte hela världen, tänkte jag. Sen helt plötsligt blev det 8-15. Men jag kunde ju tro att det skulle sluta där. Det hela blev till slut en 8-17. Så nu är jag lite trött och ganska nöjd med att jag är ledig imorrn iaf... :P

Har plockat iordning lite i min lägenhet o det känns ju alltid bra. :D Ska till mamma o pappa o äta lite om nån timme o sen ska jag o Linda hem till Robert och kolla in Körslaget. Go Magnus Carlsson!! :P Blir en lugn kväll med andra ord.

Imorrn ska jag o Mollan sola lite plus att jag ska kolla över lite vad jag ska ta med mig för kläder... Måste kolla över mina klädtillgångar, så att säga... :D

Men innan jag tänker vidare så ska jag ta en powernap.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback