Ledig dag!

Ledig idag. Vaknade dock ganska tidigt för en snubbe ringde från banken om nån jäkla pensionsfond... Daaah.. O han var tvungen att ringa kvart i nio!? SUCK. Well, well.

Började läsa en ny bok idag. Och jag kan inte slita mig... Jag vill knappt sätta mig och läsa för jag kommer inte ifrån då... Illa... Hahah...

Var nere en sväng på jobbet innan och la lite budget och lite schema. Skönt när man kan sitta ifred och inte ha tusen andra saker på gång samtidigt...! :D

Nu väntar jag på att Green ska sluta jobba så vi kan fixa mobilt bredband till mig och köpa solskyddsfaktor och sololja... :D

Funderar på om jag ska ta mod till mig och gå o träna imorrn!? Hmmm... Tåls att fundera på.

Nu ska jag nog ändå sätta mig med en filt i min myshörna på soffan och läsa lite. Aaah, det är skönt att vara ledig!


Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback