Fix och fika!

Idag var det jobb (som vanligt... :P)! Jobbade till fyra. Sen hem och chilla lite. Halv sju mötte jag o Molla upp Lina för att ta ut pengar o fixa. Sagt och gjort. Sen åkte vi till Maxi. Köpte lite stuff som vi ska ha med oss. Sen hämtade vi upp Lindus för en fika på Vasas. Mysigt och gott! :D

Imorrn blir det jobb 8-16 o sen två tusen saker att fixa, som jag skjutit på... :S Börjar blir lite (mycket) nervös för att jag ska glömma en massa viktiga saker! Typ pass eller nåt! Hahaha. Det skulle vara så typiskt.

Nu ska jag nog kolla över packningen lite o sen blir det sängen!


Bye!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får en helt fantastisk resa! Jag förväntar mig ett kort i brevlådan, bara så du vet! =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback