Ett himla projekt!

Nu efter vissa påtryckningar från en person (nämner inga namn, Lina Green...) tog jag tag i mitt liv (!?) och skulle lägga upp bilderna från nyår på Facebook. Då måste jag:

1. Leta rätt på kameran och sladden.
2. Föra över alla kort från kameran till datorn.
3. Välja ut vilka jag vill lägga upp på Facebook. (Och bara det är ett projekt i sig eftersom man måste välja ut bilderna först pga att dom sen är så små så man inte ser vilka man vill lägga upp!)
4. Ladda upp dom.
5. "Tagga" alla på korten.
6. Ev skriva små kommentarer.
7. Spara allt.

Nu då när jag gjort fram till och med steg 6 och det bara är det sista (det lättaste) steget kvar... Nä, då börjar fejsan bråka och allt jag sparat så som kommentarer och taggar försvinner...!!! Daaaah...! Så nu har jag lagt upp bilderna iaf. Får se om jag får ork till att tagga om ALLA bilderna...

Så nu, Lina Green. Allt detta för din skull. Du borde vara tacksam! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback