Blödig!

Satt och slökollade på tv. Bläddrade över till tv4 där "bonde-söker-fru-bröllopet" sändes. Jag har inte sett Bonde söker fru men att två personer fann varandra och skulle gifta sig har väl inte undgått mig heller.

O jag är ju så jävla blödig så jag satt här och grät när pappan ledde in sin dotter fram till altaret. Och när hon sen sjunger "Du är allt" till sin blivande man. Aaaaw. Jag hoppas verkligen att en dag få uppleva en sån underbar dag! :)

Nu ska jag kolla på Lipstick Jungle. Se om det är nåt att ha. Fryser dock som en idiot. Sjukt kallt i min apartment!!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anna L

Skönt att höra att det inte bara var jag som var patetisk nog att snyfta som ett barn=) Kunde ju delat näsduk du å jag=) Allt bra stumpan?

Kram

2009-01-28 @ 14:42:15
Postat av: Anna F :P

Nej, jag satt här och grät som ett barn, jag med! Hihi. Men det var ju fint! :D Ja, det hade ju vart trevligt att få dela den med nån... ;) Allt är kanon, livet flyter på bra! :P Själv?

2009-01-28 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback