Att gå ut och gå eller att inte gå ut och gå?

Hmm. Frågan är alltså om jag ska gå ut och gå eller inte. Precis kommit hem och känner för att ta en powernap och sen ett bad. Är dessutom lite mätt efter salladen som intogs på Vasas.

Nackdelarna:

- Det är kallt
- Det är tråkigt
- Det är lite småjobbigt (allra jobbigast för att jag tycker det är så tråkigt...)
- Min ipod är urladdad (vilket egentligen kanske inte borde stå under nackdelar eftersom det inte har med promenaden att göra... Samtidigt som en promenad utan musik är som en partykväll utan alkohol... :P typ.)

Jaa, det var väl dom nackdelarna jag kom på... Fördelarna då?

- Det är alltid skönt med frisk luft.
- Man känner sig alltid nöjd efter att man rört på sig lite.
- Det är aldrig fel med en promenad när man försöker tänka i sunda banor...

Men framför allt så väger en av dessa fördelar lite tyngre... - Man känner sig alltid nöjd efteråt...

Helt enkelt. Jag ska gå ut och gå.

Powernapen och badet kan jag ju faktiskt ta sen. Ja, så får det bli.

Bye so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback