091213

Lucia! Tänk. Det var fina tider när alla barnen som bodde på gården gick runt och lussade på luciadagen. Många år sen nu. :P Det var alltid slagsmål om vem som skulle vara lucia. Själv var jag aldrig med i det slagsmålet. Jag trivdes utmärkt som tomte! Hahaha. Jag var alltid tomte. I alla luciatåg! (Förutom när man blev äldre och man var tvungen att vara tärna i typ skolan...) Drömde mig visst iväg lite... Haha...

Har vart ledig nu torsdag och fredag och skulle ju vara ledig även lördag. Men det blev inte så. Strunt samma. Har ju vart ledig idag iaf... :) Däremot har jag verkligen inte känt för att göra NÅT dom här dagarna... Skulle inte säga att jag är i en svacka men har inte känt mig på topp riktigt... Men hoppas på att toppen kommer tillbaka nu... :)

Är tre-fyra lugna dagar nu på jobbet innan det drar igång med julruschen... Ska bli kul med mycket o göra!! :D Hoppas på många rekord! :D

Nu ska jag kolla på One Tree Hill och sen Gossip Girl. Det förgyller verkligen mina söndagskvällar! :) :) :) Har dessutom städat hela min lägenhet, gjort lasange och spagetti och köttfärssås. Så nu har jag lite matlådor! :D Rensade tom ur frys, kyl och skafferi. Slängde nog sex påsar... Måste använda upp maten jag har i frysen nu så jag slipper slänga mer.. Oooops... :)

Men som sagt. One Tree Hill is waiting!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback