091205

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera lite... Men sen insåg jag att jag inte har något att uppdatera om... Hahaha... Jobbar, sover och äter. Och så är det just nu. Bara några dagar kvar.

Jag vet att jag skriver mycket om mitt jobb men detta är min blogg och mitt jobb är en stor del av mitt liv. Alltså blir det att jag skriver om det... Vill folk inte läsa min blogg så tvingar jag ingen. Verkligen inte. Detta var bara en liten parantes.... :)

Skulle fikat med Tesa, Källe o Linda idag. Såg fram emot det! Var så himla längesen jag träffade chicksen nu!! Men så blev det inte... Mycket o göra på jobbet så det var bara att dra på sig kläderna igen... Hann ju duscha i mellan iaf... :P

O sen jag kom hem har jag legat i soffan och kollat på tv. Tagit det lugnt. Behöver samla lite kraft... :P

Men nu ska jag återgå till tvn!

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback