091201

Det är mycket verkstad och lite snack just nu... ;) Uppdatering här alltså... Spenderar större delen av min tid på jobbet... Åh, vad skönt det ska bli när dom här dagarna är över!!! Ser fram emot det nåt enormt!! Då blir det ledig i fyra dagar innan det är dags för julrusch... ;D

O nu är det redan december. Helt sanslöst! O kallt idag med... Var tvungen att skrapa rutorna innan jag ska åka hem från jobbet...! Cold, cold, cold! Men inte gör det mig nåt! :D

Nu ska jag se Desperate o sen sova. Ska upp tidigt imorrn igen... Ska skjutsa Lina o Nadi från Huskvarna till stationen tjugo i sju.. Dom ska till Australien och Thailand i en månad... Jag är inte AAAALLLLLSS avundsjuk! Aaah, tänk... En månad med sol, värme och ledigt..! :) Men men... Vissa måste ju jobba och slita... Haha...

Nu ska jag som sagt se Desperate. God natt.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hallå? Du kan väl inte jobba så mycket att du aldrig hinner uppdatera längre?

Låter ganska tråkigt i sådana fall, och är det inte olagligt att jobba så mycket i Sverige?

Detta är ju inte Norge direkt.



Annars har du en trevlig liten blogg som man har halkat in på. Besök gärna min.



Kram

2009-12-04 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback