Tuesday!

Jag överlevde gårdagens träning men var toootalt slut när jag kom hem så orkade inte med datorn... Först knappt en timme på gymmet o sen Munkan runt. Sjuuuukt vilken träningsvärk jag har i mina armar och axlar idag. Ha ha ha! Otränad - javisst?! Men det ska det ju bli ändring på nu! :D

O idag var jag på jobbet tidigt... 6.00 a.m. Way tooooo early. Men sen var det så lugnt så redan straxt innan två gick jag hem. Gick och la mig i soffan och somnade... My god. Hur mycket kan en människa sova!? Jag lär nog ligga på den övre kurvan iaf! :P

Klockan sex blev jag upphämtad o så körde vi ett pass på gymmet. Idag var det ryggen som skulle tränas... Jaa... Nån lär ju ha ont i kroppen imorrn! :P Efter gymmet åkte jag upp till pappsen i Västersjön så gick vi runt sjön. O nu är jag hemma. Ska ta en dusch, kanske kolla nåt avsnitt på Sjunde Himlen och sen sova. Mmmm... Underbart! :D

Älskar att det är onsdag imorrn!! Man har klarat av både måndagen och tisdagen och det är på väg att gå mot helg. Lovely.

Byyye byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback