Torsdag

Idag fick jag inte mkt gjort på jobbet, kan jag säga... Dom första tre timmarna fick jag saker gjorda som kanske tar en halvtimme om man gör det effektivt. Galet. Och folk kom och skulle prata och det var nån som skulle byta tid och bla bla bla... Halv fyra hade jag iaf tänkt att stämpla ut och gå hem. Jag hade tom stämplat ut. Men sen kom en grej emellan så klockan var närmre fem sen när jag stämplade ut igen... Varför blir jag inte förvånad?

Jag o Mollan skulle ju gått på bio men det kändes som en synd att gå in och kolla på film en sån här fin dag! Så vi slog en signal till Green och så bestämdes det att vi skulle träffas och äta lite mat på O'learys. Lyxade till och med till det med en Strawberry Daquiri. Den var riktigt fin kan jag lova... ;) Trevlig kväll hur som haver! :)

Jobb imorrn o sen är det kräftskiva!!!

Men nu ska jag sova. Time's up.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback