TGIF

Älskade fredag. Kändes helt okej att jobba igen... Dock lite halvjobbigt när man inte känner sig helt hundra... Är en aning förkyld och känner mig lite hängig men inget som man inte vart med om innan!

Efter jobbet fixade jag lite småsaker o sen kom Lina till mig. Åt lite tacos och kollade på film. Blev dock en tidig kväll. Himla trött o ska upp kl fem imorrn för att skjutsa mor och far. Sen blir det hem o sova lite och sen jobba vid 11-12 nångång... :)

Efter worki blir det partaj hos Mollan! Ska bli kul!! :D Blir jag, Mollan, Linda, Lina, Källe, Tesa, Henke o Robert tror jag. Men det verkar som att det bara blir jag, Mollan, Lina o Tesa som ska ut. Men det blir nog lika kul det!

Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig... Tröööööött...

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback