Söndagkväll

Yes, så var det alla redan söndagkväll... Jag har haft en bra dag! Jag hämtade som sagt upp Lina och så åkte vi till Gränna och la oss i solen. Något bad blev det inte, det var för kallt i vattnet! :P Men gött o ligga och steka lite! :P Sen blev det lite molnigt och både jag och Lina blev rastlösa så då tog vi vårt pick och pack o åkte hem. Tog en sväng till MAX och köpte lite mat... Mmmm.

Sen när jag kom hem städade jag min lägenhet... Gud så gött nu! :D O sen var jag o mamma på Maxi och handlade så nu har jag en nystädad lägenhet, all tvätt upptvättad och mat i kylen! Gött. Jag är laddad för en ny vecka! :P

Fast nu är jag trött så det känns som att jag skulle kunna gå o lägga mig... Men det är väl lite tidigt kanske. Ska nog ta ett bad kanske och sen gå o lägga mig och läsa... Börjar ju jobba kl 6 imorrn så bäst att lägga sig i tid! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback