Sol

Var hur pigg som helst när jag kom hem efter att ha vart på jobbet en sväng, igår... Så jag kollade på Sjunde Himlen tills klockan var typ halv två... Sen bytte jag påslakan o grejer och sen la jag mig. Då var klockan nästan två... Hade ställt alarmet på klockan 8 idag. Rätt onödigt nu i efterhand men man vet aldrig. Åkte ner till jobbet och var där en stund o sen hämtade Mollan upp mig så gjorde vi lite ärenden. Köpte bland annat en ny klocka! Fast jag kanske inte livsnödvändigt behövde en... :S Oooops! Hahah.

Sen vid två hämtade vi upp Linda o så mötte vi Tesa o Källe så körde vi en lunch på Chili Thai. Gött var det.

Nu ska jag skjutsa Mollan till bussen. Hon ska till Erik. O sen ska jag träffa Green en stund. Kan ju inte sitta inne och vissna i solen! :P

O håller på för fullt o fixar min nya dator. Jag älskar den alla redan! :P


Bye so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback