Snart leeedig!

Igår efter jobbet så var det dags för after work med girlsen! Hem och fixa iordning sig och sen tog jag o Mollan bussen och mötte upp Green och Tesa. Hamnade på O'learys. Linda mötte upp efter en stund också. Hade en mycket trevlig kväll!  Jag, Green och Tesa slutade på Evergreen för lite goodiemat! Mmmm. :)


Tesa, Linda och Lina med underbart goda Strawberry Daquiris...



Mollan



Lina o Tesa


O idag har det vart jobb, jobb, jobb. Har nyss kommit hem... Skulle gå hem vid fyra men så blev det inte riktigt... Flummat runt som ett barn med Louice... Hmmm... Trött, huh?

Nu ska jag ta en dusch och sen kolla lite på tv.

Imorrn ska jag o Lindus upp och köpa nya datorer. Det är dags! O sen blir det jobb i ett par timmar över lunchen... Och sen... Sen är jag ledig i sex dagar!!!! Heeelt underbart!! :D

Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback