Snart helg! :D

Torsdag alla redan! :D

Bion igår var bra! Himla rolig! :D Se den om ni inte sett den redan! :D Kom hem efter elva nån gång och då var det ju till att stupa i säng... :)

Dagen hittills har gått rätt fort... O relativt smidigt. :) Om drygt en timme blir jag upphämtad så är det dags för träning igen... Får se vad det blir för nåt idag. Armar är uteslutet för det är sanslöst vilken träningsvärk jag har fortfarande. Hahaha. Tre dagar nu och det gör så ont så jag knappt får av mig en tröja... Haha. Inte för att jag trodde att jag var elittränad men inte fan trodde jag att jag var så hääär otränad... :P

Imorrn jobbar jag 11-20... O sen är jag ledig på lördag denna helgen... Ska hjälpa Mollan som ska flytta sina saker till Göteborg på lördag... Tråkigt att hon flyttar snart...!! Men men. Så är det!

Nu ska jag powernappa lite innan jag ska dra.

Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback