Segsöndag!

Idag är det segt... Måste diska undan diskberget, kanske tvätta en maskin med tvätt och städa min lägenhet... FAST jag helst av allt bara vill lägga mig i soffan och sova framför en film... Haha.

Hade en trevlig kväll igår! Helt plötsligt var folket otaggade på utgång så det blev bara jag och Martina men det var lika kul det! Var en sväng på O'learys och såg Kalle dansa på en scen mitt i folkmängden och sen gick vi till Harrys. Alltid bra på Harrys. :P Kvällen slutade på TexMex och sen taxi hem. Så somnade inte förrän runt 4 och vaknade vid 10. Och med enkel matematik kan ju vem som helst räkna ut att jag inte fått alla mina timmar... Alltså BEHÖVER jag sova i soffan en stund... :P

Hungrig är jag också. Hmm. Det får nog bli ett race med diskning och städning och sen springa ner till Willys och se om dom har nåt ätbart och sen soffan? Det lät som en bra deal tror jag... Men det är klart... Ska jag sitta här blir jag ju aldrig färdig... Så... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback