Redan söndag igen...

Fredagen gick relativt fort ändå! Var uppe rätt tidigt och tog ett varv runt Munkan innan jag började. Sen var det hyfsat lugnt på kvällen så kunde gå hem redan typ kvart över sju. Sen var det mest chill. Eller snarare det var bara chill! :P

Igår gick alarmet igång redan 06,30... Tog ett varv runt Munkis igen. Sen vid nio tog vi bilarna och körde mot Göteborg. Eller a, Mölndal är det ju egentligen. Flyttade in Mollans grejer i hennes lilla rum. Blev bra även om det var lite litet... När vi kom hem sen skulle Mollan va hundvakt åt Texas. Så det blev ett varv runt Munkis igen. Denna gången då med hund! :P Haha. Det kunde man inte tro för nåt år sen.. Att jag skulle gå runt Munksjön alldeles själv med en hund..! Hur som helst. Sen skulle vi bara ta det lugnt och se på film. Men så blev det inte. Blev istället förfest hemma hos mig och sen utgång till Harrys. Mycket trevligt måste jag säga.

Men idag är det desto segare... Inte heller denna helgen lärde jag mig att inte dricka dom sista ciderna på krogen. Haha. Nu ska jag snart iväg och jobba i tre timmar. Det känns som tre långa timmar... :P Men bara att dra på sig kläderna och hålla masken... ;)

Byyye so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback