Onsdag, jag är ledig och himlen är klarblå!!

Igår jobbade jag bara halvdag. Skulle slutat vid tio med det blev vid ett. Gött ändå! :) Åkte upp till mamma o pappa och fick mammas nystekta köttbullar och mjölkstuvade makaroner. Syndigt gott!!! Sen tog jag en sväng till Axamo och gick 7 km. Gööött. Åkte hem och hade sån huvudvärk så jag trodde jag skulle avlida. La mig och sov i typ två o en halv timme och sen åt jag lite mat och somnade igen... Och idag är huvudvärken borta! :D

O så vaknar man nu och kollar ut. Solen lyser och himlen är klarblå!! :D AAh, lycka! Det blir Västis direkt, jajemän!

Måste bara diska lite först... O sen ikväll ska jag vara hundvakt... Ja, precis... JAG ska va hundvakt... Dock bara i typ 3 timmar men ändå. Linda o Robert ska på bio så jag lovade o ta hand om Texas. Blir perfekt får då får jag ju sällskap på min promenad... ;)

Men nu väntar disken och sen sooolen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback