Måndag

Jag har haft en så hiiiimla smidig måndag! :D aaah, love it!

Visst... Det var segt att gå upp imorse... Somnade inte förrän närmre halv fyra... O så upp vid nio... Det är alldeles för få timmar för mig! Jag är ju van vid 9-10 nånstans... Haha... En riktigt lugn dag på jobbet och det var smidigt! Kom ifrån redan vid halv fyra till och med!

Pallrade mig hem och bytte kläder och sen hämtade jag mamma o pappa så åkte vi till Axamo och gick nästan 7 km. Känns bra! :D

O nu har jag ätit kvällsmat. Yoghurt och ägg. Ska nog ta o lägga mig och läsa lite. Eller se lite på tv... Hmmm. Svårt val det där... Haha.

Imorrn jobbar jag bara nån gång till 11-12 och sen är jag ledig! O sen är jag ledig på onsdag med! Sen jobbar jag torsdag och fredag o så är jag ledig lördag och söndag! Smidig vecka! :D

Byyye byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback