Kräftskiva! :)

Yes, gårdagens kräftskiva var lyckad! Hattarna satt precis som förutspått på i ca tio minuter... Haha. Var en trevlig kväll iaf!

Den fina dukningen


Danne, Henke och Johan



O idag vaknade jag runt halv tio så mötte jag upp Mollan så la vi oss i Munksjöparken och solade lite. Hon skulle jobba så hon åkte tidigare och efter en stund blev jag rastlös så jag messade Green och fick med mig henne på en lunch! Blev en sallad på Sandys. Himla mysigt ställe. Amerikanskt, allan! We like! :D Sen blev det en snabbsväng in på Gina och jag som lovat mig själv att inte köpa mer kläder nu köpte två linnen (som jag faktiskt behövde) och en tröja... Tur att det inte är så dyrt där men ändå...! Beroende eller vad???

Nu måååste jag verkligen rensa ur min garderob... Jag kan inte skjuta mer på det.... Jag behöver dessutom hitta mina svarta jeans som fortfarande är borta...! :P

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback