Hemma igen

Så var man hemma igen. En trevlig kväll hos systern min. Trerätters o allt... ;) Himlans gott var det! Skjutsade hem Danne till Huskvarna också o sen var jag en sväng på Maxi o nu sitter jag här. Ska ta o laga lite mat tills imorrn. Fisk och morötter, tänkte jag. O så smoothie och honungsmelon till eftermiddagen.

Sen är det dags för träning imorrn... Oh my, vad har jag gett mig in på??! Ska följa med Robert, Henke o Danne till gymmet o efter det passet så ska vi gå runt Munksjön... Puh. Lär väl inte kunna röra mig på tisdag...! Är iaf peppad för att köra igång nu. Har ju vart sisådär under sommaren... Ingen katastrof men inte riktigt så mycket som jag velat... Men nu så... Har ju ett mål fram till nyår så...!

Men som sagt. Nu ska jag fixa till maten o sen ska jag sova. Måndag imorrn betyder ju att alarmet ringer runt femtiden... Zzzz...

Auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback