Freeedag!

Fan va jag älskar fredagar!!!

Jobbat som vanligt. Mycket o göra ett tag men det flöt på smidigt och lätt. Jag tycker verkligen bra om vissa människor!! :) Inte sagt att jag ogillar andra men vissa tycker jag om lite extra. ;) Utan att favorisera. Haha.

Efter jobbet så åkte jag hem o bytte om o sen var jag och köpte kräfthattar tills ikväll. Linda hade inte hittat så jag offrade mig och åkte till ÖB. Hon tyckte inte det var så viktigt och menade på att folk kommer ha dom på sig i typ tio minuter o sen åker dom av. Men jag tycker att vi ska ha kräfthattar ändå! :P

Nu ska jag ta en dusch och sen en powernap. Sen blir det till att göra sig snygg. :P

Så jag har inte tid o sitta här och jiddra.

Men sjuuuukt gött att jag är ledig i helgen! :D Yeeeah!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback