Fix o don!

Yes box. Skjutsade Mollan till bussen och åkte sen till Huskvarna och hämtade upp Lina. Vi handlade lite food o så så åkte vi upp till Stadsparken och satte oss på min lilla filt. Some kind of picknick... ;) Gött o sitta o tjöta och snacka lite skit. Haha. Yeah! :P Men sen blev det lite kallt och dags o dra sig hemåt. Skjutsade hem Grönis och sen åkte jag hem.

Korten som jag framkallat har ju då anlänt så nu har jag suttit i ett par timmar och fixat o donat med det! Blir kanske inte übersnyggt men jag är nöjd iaf! :P

Nu börjar Anna Pihl... Mitt favoritprogram! :D Älskade det när det gick! Så nu ska jag borsta tänderna, ta bort sminket och sen lägga mig i sängen och kolla på det.

Imorrn är det möte kl 10 så blir att ställa i klockan imorrn med... Semester, jaa... MEN jag vet... Det är mitt eget fel! Hur som helst.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback