Festligheter

Yes. Igår efter jobbet så var jag, Green, Tesa o Källe hos Linda, som sagt. Mys med ost, vin/cider, kex och annat gott. :) Mysigt värre! :D Dock var jag inte kvar så sent. Trött efter att ha jobbat 6-17,30 först på dan o sen skulle jag ju börja jobba kl 6 idag igen...

Segt o gå upp idag, som alltid när jag börjar sex...! Men det gick förhållandevis smidigt och runt tolv var jag klar. Då köpte jag mat från Wok & co o så åkte jag upp med det till la familia som var i Västersjön. Sen sov jag lite i solen. Underbart skönt! Nu har jag tagit en dusch och laddar inför kvällen! Fest at Tesa väntar! Ska bli kul! O älskar att det är så fint väder!!! En kväll blir så mycket roligare bara det är fint väder! :D

Skulle ju vart ledig imorrn men saker o ting är som dom är så det blir jobb 16-00,45... Känns en aning segt men så kan det va...!

Nu ska jag måla mina naglar med mitt nya aprikosfärgade nagellack! :D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback