Bad update

Dåligt med uppdatering dom senaste dagarna.... Men har inte haft nån lust o skriva och har inte suttit så mkt här heller så...

I lördags var vi ju i Tyskland. Det var mycket bussåkande... Men alkohol inhandlades så det heter duga... :P Gött värre.

I söndags sov jag. Och sov och sov. Jag orkade inte ta mig upp ur sängen... Helt sanslöst. Jag kollade lite på tv och sen somnade jag. Kollade lite på tv och somnade igen. Först vid sju på kvällen tog jag mig upp ur sängen. Åkte till Konsum och köpte ägg och stekte lite pannkakor och sen gick jag och la mig och sov igen. Jag blir alltid sån när jag är ledig... Det är som att jag slappnar av och då kommer allt liksom... Sjukt jobbigt iaf o va så trött så man inte orkar ta sig upp ur sängen på en hel dag...! Men men...

Igår morse så var det time att åka till Stockholm. La familia. Har haft två bra dagar! Inte gjort nåt speciellt egentligen. Umgåtts, gått lite på stan, druckit nån cider, suttit och pratat o lite sådär. En bra resa! :D

O en sväng ner till jobbet innan. Jag kan inte rå för att jag blir lite irriterad... Men försöker att se positivt.

Imorrn blir det lunch med Lindus, Mollan, Källe o Tesa. Nice värre. Behöver färga mitt hår också... Hmm. Får se om det blir så...

Nu ska jag kolla på sjunde himlen... Yeeeah!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback