Zzzzz.

Hade tänkt att jag skulle åka och simma innan jobbet idag. Hade ställt klockan på halv sex. Vaknade och snoozade... Sen stängde jag av alarmet och skulle gå upp. Skulle bara vila nån minut till... Yeah right! Vaknade med ett ryck vid halv sju sen... Men då orkade jag inte åka o simma så jag tog en timmes promenad istället. Skönt att komma ut och få lite luft!

Dagen har gått relativt smärtfritt... Efter lunchen blev jag dock så himla trött så jag trodde nästan jag skulle somna ståendes. La mig och vilade mot skrivbordet lite... Hahah. Galet, tröttheten bara slog emot mig!

Hade tänkt att sluta 16 o sen skulle jag o Molla ta en promenad. Men jag var väl hemma runt halv åtta... Inte så värst ovanligt... Men imorrn är jag ledig och det ska bli skönt! Har inga direkta planer förutom ett medelpass kl 12. Det ser jag fram emot! Vad alldeles för längesen som jag körde ett pass nu! :D

O dubbelavsnitt på Desperate ikväll! Dock hade jag behövt en powernap innan för hur ska jag lyckas hålla mig vaken till 23??! Hahaha. Tur att jag är ledig imorrn! :P

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback