Torsdag

Hann inte med någon uppdatering igår. Jobbade från 6-17,30 typ. O sen hem o duscha och sen hämtade Green upp mig och vi åkte och köpte sallad och såg sen på matchen.

Idag började jag inte förrän nio. Sjukt gött! Har vart en ganska heavy vecka... Hela morgonen var jobbig... Flera gånger fick jag bita mig i läppen för att inte tårarna skulle börja rinna... Timmarna rullade på och jag lättade mitt hjärta lite... Sen kändes allt mycket bättre igen! En av orsakerna till tårarna var morfar... Igår fick vi veta att dom inte kan operera och att vi inte ska förvänta oss för mycket... O det är ju inte så kul att höra... Men men...

Klockan blir fem i fyra och jag får ett sms från Linnea och frågan om vi ska ta en glass i solen. Blev jätteglad och tio minuter senare så var vi på väg för att köpa glass. Sen satte vi oss i Munksjöparken och njöt i solen! Riktigt kul att träffa henne igen! Så smidigt att prata med henne! Kändes inte alls som att det var så länge sen som vi sågs!

Hem och byta om till träningskläder sen cyklade jag o Lindus till Friskis och mötte upp Green och körde ett medelpass och det gick så jäkla bra! Sjukt gött! Så en dag som började lite tung vände och blev riktigt bra! :)

Imorrn är det workiwork o sen blir det ölbowling med linda, robert, henke, lina, mollan, erik, källe o tesa. Blir ett riktigt gäng! Kul kul!

Jobb sen 6-16 på lördag... O ledig söndag! Göööött.

Bye!

Kommentarer
Postat av: linnea

det var skoj att träffa dej också, och ibland är det som om tiden stått still.

2009-04-05 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback