Söndag

Hade en riktigt trevlig kväll igår! :D Det blev inte så mkt grillning utan det mesta gjorde vi iordning på spisen eller i ugnen... :P Men korven grillades iaf! Satt ute och åt och lite kyligt var det så efter en stund pallrade vi oss in. Gjorde inget speciellt. Satt och pratade och hade trevligt! :D

Har suttit och läst massa olika bloggar nu... Av någon anledning så hamnar jag på massa bloggar där folk som har cancer skriver. Hur kan man i ett sånt helvete vara så positiv? Är det en yta eller är dom så positiva??? Det är beundransvärt iaf. Helt otroligt. O vilken jävla skit cancer är. Även om utvecklingen gått framåt så tar det tar alldeles för många liv!!!

Har lite beslutsångest gällande om jag ska ta och gå ut och cykla en sväng. Foten är inte riktigt i schack för att jympa eller simma riktigt än... Simma kan jag nog göra snart men det gör fortfarande lite ont när man gör vissa rörelser... Men cykla går fint så jag funderar på om jag ska ta ipoden och ge mig ut en timme eller två... Hmmm...

Jag hatar att vissa saker får mig att känna mig så illa till mods... Kan jag inte bara lära mig och istället bortse från det??!

Aja, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback