Sömn

I fredags var det ölbowling som stod på schemat. Blev en trevlig kväll och jag, Lina o Linda var ändå rätt grymma! :)

Jobbade igår mellan 6-16. Mådde inte sådär jättebra. Har åkt på en förkylning nu igen så det var lite halvjobbigt. När jag kom hem från jobbet så somnade jag i soffan och sen sov jag i princip resten av kvällen... O idag har jag i princip bara sovit. Kollade på hockeyn lite i mellan. O nu försöker jag hålla mig vaken tills jag ska lägga mig o sova för natten för annars lär jag väl inte somna sen...

Börjar jobba kl 6 imorrn... Känns lite segt men får se hur det blir. Imorrn när man vaknar kanske allt känns kanon...!

Kollar på Wipeout nu. Det är ju stört. Men ganska roligt!

På återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback