Sol!

Har haft en riktigt soft dag. Har suttit ute på balkongen i solen en bra stund! Sen gick solen över huset och det blev skugga på min balkong så då var det inte riktigt lika skönt längre! :P Gjorde köttfärssås och spagetti och satte mig där ute och åt. Hur gött som helst. O det är så gött att kunna ha balkongdörren öppen och när man kollar ut så är himlen klarblå. Ah, jag blir helt salig. :)

Nu har jag tagit en liten powernap och ska ta och göra mig iordning för påskmiddag! Jag är så hungrig och sugen på påskmat nu så jag knappt kan bärga mig. Hahaha.

Får se om det kanske blir en promenix i solen sen kanske. Depends on hur sent det blir hos mor och far!

Men nu - påskmat! Hahaha.

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback