Påskafton!

Har vart lite segt med uppdatering denna veckan men det har vart lite mycket med förkylning och jobb och lite sånt!

Igår jobbade jag iaf på dagen. Det var mkt lugnare än vad planerat så jag kunde gå hem lite tidigare och det var tur för jag hade aldrig hunnit annars! :P Skynda hem, duscha, föna håret, fixa kläder, smink o hår och sen tog jag, Mollan o Erik taxi till Sportfiskarnas stuga, eller vad den heter. Kvällen och festen inleddes med middag. Mat från Pallas Athena. Hur gott som helst! :D Sen var det fest som gällde! :D Hade en riktigt riktigt lyckad kväll och det kändes som att det var välbehövligt!

Ledig idag och det är sol och blå himmel! Underbart! Sitter ute på balkongen nu och njuter av solen! :)

I eftermiddag blir det påskmiddag hos mamma o pappa. Mmmmm, ser jag fram emot! Gott, gott.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok.

Just nu känns så mycket så bra! :D

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback