Onsdag

Skulle ju jobbat 11-19 idag men kände att det var bättre att spara på krafterna så det slutade med en 10-17. Skulle bara jobbat över lunchen men så himla mycket att göra så blev kvar!

Well, well. Nu har jag städat min lägenhet. Och jag kan erkänna att jag fick lite hjälp av min mor. Hur gött som helst. Gick smidigt och smärtfritt. Underbart när det är nystädat.

Så nu ska jag försöka äta lite mat och sen kolla matchen. Igår somnade jag ju innan förlängningen började så det missade jag ju. Tur att text-tv finns så jag kunde kolla hur det gick för dom, när jag vaknade idag... :P

Torsdag imorrn. Jag som alltid tycker att tiden går så himla fort tycker att denna veckan segar sig fram som en snigel... Hmmm... Ser iaf fram riktigt mycket mot lördag! :D Jag är taggad! :P

Das war alles für heute.

Aufwiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback