Måndag

I mitt horoskop som jag läste igår så stod det att 6/4 skulle vara min lyckodag. Och jaa... Jag tror nog lite på horoskop... :P  Iaf så har väl denna dagen varken varit bu eller bä.

Började jobba kl 6 men efter att vi hade haft möte mellan 10-11 så åkte jag hem. Har sovit typ hela eftermiddagen och nu mår jag bättre så det är skönt! Så imorrn är jag fit for fight igen, tror jag! :D

Har insett att om jag ska kunna använda mina nya skor på lördag så måste jag börja öva på att gå med dom... Så nu stolpar jag runt i mina nya skor med kilklack. Nog för att det inte är helt smidigt att gå i dom men att man ska bli så jäkla lång... Hmmpf. Men men. Dom är snygga iaf så det är bara att gå på och se glad ut! :D Ska iaf bli riktigt roligt på lördagkväll och jag ser verkligen

Nu ska jag nog ta en liten tupplur till och sen se om jag kan få ihop någon mat tills imorrn.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback