Måndag

Fick bli en halvdag idag! Kände att jag behöver vila och vara hemma om jag ska bli av med den här förkylningen! Kom hem runt tolv och sen dess har jag sovit! Skönt! Känner mig piggare nu och huvudet värker inte alls som innan! :D

Segt bara att sitta inne när det är så fint väder! :D Inte för att jag egentligen har sjukanmält mig utan jag har tagit en halvledig dag... Men det är bäst att stanna hemma för det kan ju sticka i folks ögon... :P

Men imorrn är jag fit for fight och på banan igen! :D Nu ska jag krypa upp i min hörna i soffan och läsa vidare i min bok. Håller på o läser en sån där bok igen... En sån, ni vet, som man inte vill lägga ifrån sig när man väl börjat läsa! :P


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback