Måndag

När jag hade vart på jobbet i knappt en timme så ville jag inget annat än att gå hem igen! Inte en grej gick min väg och allt kändes åt helvete rent ut sagt... Meeen... Jag stannade ju kvar (naturligtvis...!) och det hela vände och blev en rätt bra dag! :D Hann inte med särskilt mycket men vad gör väl det? ;D

O nu har jag nyss kommit hem efter lite träning. Cyklade upp till Rosenlundsbadet, simmade i 45 minuter och sen cyklade jag hem igen!

Jag måste sluta äta tacos... Jag äter det typ jämt!! Tacos i olika varianter... Det tar aldrig slut och jag ÄLSKAR verkligen tacos! :P Men att äta det flera gånger i veckan är kanske inte så bra... :P

Imorrn blir det utbildning i Mjölby då. Jag o Green som åker. Nice bajs. Sen tillbaka till jobbet för att ha skiftledarmöte. Sen är jag ledig på onsdag! :D Fina grejer!

Men nu ska jag återgå till min tacos... ;)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback