Ledig

So far har jag haft en riktigt bra och produktiv dag! :D Vaknade alldeles för tidigt av min kära telefon i morse... Som jag ändå satt på ljudlös för att jag skulle få sova... Vadå att man vaknar lätt eller?? Lustigt det där för ibland kan jag missa både ett och två samtal om den är på ljudlös och idag vaknade jag av ett sms... Aja, min mobil har nog aldrig vart så aktiv så tidigt på morgonen som idag... Men det är väl så när man är poppis... ;)

Låg kvar en stund och funderade på om jag skulle gå upp eller om jag skulle ligga kvar... Då pratar vi alltså om att klockan var typ halv nio... Men jag gick upp och började städa... Hahaha... Så när klockan var halv elva hade jag dammat, dammsugit, torkat golv, bytt lakan i sängen och tvättat! :D Känns skönt att få det gjort även om det är tråkigt att göra det så går det ju faktiskt ganska fort när man väl gör det.

O när allt var klart så tog jag min väska och min bike och cyklade till Rosenlundsbadet och simmade 2000 m och sen tog jag biken igen och cyklade hem. :D Det gick riktigt smidigt med både cyklingen och simningen idag! :D

När jag kom hem så gjorde jag iordning lite fruktsallad och åkte upp till Västersjön och satte mig en stund i solen! Det var riktigt skönt när solen låg på även om det blåste lite! O nu ska jag laga mat tills imorrn och sen ska jag, Linda o Mollan gå o fika. Green skulle följt med också men måste jobba... :( Efter fikan ska Mollan färga mitt hår. Det är verkligen på väg mot katastrof! Så illa är det!! :P

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback