J-vla fot!

Jag är så trött på mig själv! Ledig idag, vaknade tidigt. Plockade undan och städade lite. Sen var jag en sväng på jobbet för jag var tvungen att göra en sak som skulle vara klart på fredag (hade missat datumet liiite...). Sen skulle jag träna vid 12. Var supertaggad. Har ju inte tränat pass på typ två veckor eftersom jag vart förkyld så jag var taggad nu... Uppvärmningen började och det gick väl en kvart sen trampar jag snett och stukar foten... O jag blir så trött på mig själv och det gör så förbannat jävla ont!!

Så nu ligger jag i soffan med foten i högläge och funderar på hur jag ska kunna jobba imorrn för så ont som det gör nu så kommer det aldrig gå...! :S Men jag håller tummarna för att det går över...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback