Icecream

Kom hem för en liten stund sen. Jag, Linda o Mollan har vart i Lekeryd och ätit glass. Onyttigt, jag vet... Men ibland behöver man få unna sig nåt! :) Sen att jag fuskade på jobbet lite idag det är en annan historia och den tänker jag inte ta här för den är totalt ointressant! :D Mysigt iaf. En stund med systrarna. Blir ju inte att man träffas riktigt lika ofta längre...

Idag har det vart rätt segt... Klockan ringde 05.15 och då kändes det som att jag inte ens hade somnat... Har inte sovit särskilt bra i natt tack vare min kära fot... I morse gjorde det så ont så det var nästan så jag funderade på om jag skulle åka upp till sjukhuset o kolla... Men nä. Dagen gick och jag haltade fram... :P Skönt iaf när klockan var halv fem och jag fick gå hem. Eller... Mamma kom o hämtade mig. :D

Är ledig i helgen och det känns riktigt, riktigt skönt!! Hoppas på att det blir fint väder så man kan använda sin balkong lite! :D

Nu ska jag återgå till la television. :D

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback