Grillning

Vilken soft dag jag har haft. Har mest gått o lullat. Var med pappa på torget i morse och köpte lite blommor som han sen planterade på min balkong så nu är det jättefint där! :)

Sen har jag egentligen inte gjort så mkt. Suttit en sväng framför datorn men annars ingenting. Hur gött som helst.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha vart o handlat med mollan. Laddat upp för kvällen. Massa gooodie blev det. :) Så ikväll kör vi på årets första grillning. Trevligt värre! :D

O imorrn har jag ännu en dag utan några särskilda planer. Otroligt skönt att vara ledig två dagar i rad. Vet inte när jag var det senast! Eller jo, det vet jag men det var alldeles för längesen hur som helst! Well well. Jag ska inte klaga. Jag har ett jobb så jag är nöjd!

Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback