A new day

Det var längesen en dag gick så otroligt fort! Började jobba kl 6. Orkade inte gå upp förrän tjugo i sex så jag var inte riktigt i tid till jobbet... :S Oooops... Hahah. Tur att ingen annan blir lidande för det! :P Sen helt plötsligt var klockan 11 och dags att gå på rast. Sen nästa gång jag kollade på klockan var den halv tre...! Sen var klockan efter fyra och dags att skynda hem. Kalas för Lindus som fyller 25 idag! :D Kalasade en stund o sen ner till City för att göra burgers till "mäss-folket"... Sådär kul men men...

O nu har jag precis kommit hem. Ska äta lite nu och fixa maten tills imorrn sen blir det sängen för attans va trött jag är nu!

:D

Sååå... God natt... Typ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback