A long day

Det har vart en lång dag! Hämtade upp Lina halv åtta så åkte vi mot Mjölby. Kom fram typ fem minuter innan vi skulle börja. Perfekt tajmning... :P Förmiddagen där gick fort och vi var tillbaka runt halv ett igen. O jag kom hem från jobbet när klockan var närmre halv elva... Men så gött för jag började med en grej som jag verkligen behövde göra men som kräver lite koncentration och att man får sitta och inte bli störd stup i kvarten... Så det var skönt för då fick jag vettiga saker gjort! :D

O nu börjar jag bli lite trötter... Har ju vart vaken i ganska många timmar nu...

Heeeelt ledig imorrn och jag ska inte sätta min fot på jobbet! Inte på dan iaf! ;) Får se vad det blir av den dagen! Nu sk a jag iaf gå o lägga mig för nu är jag trött!!!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback