Yeah!

Då var man hemkommen från en lång dag! Haha... Ne, det har gått sjukt smidigt.

Var ju o simmade i morse. Hann inte riktigt så långt som jag ville pga att jag skulle börja jobba sen! Men det blev ändå tillräckligt för att jag skulle känna mig nöjd! Hem snabbt, byta om och slänga i sig lite mat innan det var dags att åka ner till jobbet. Hade två intervjuer som avbröt min 11-20 lite... ;P Det var faktiskt inga som helst problems att jobba den tiden trots att jag inte är van vid dom tiderna längre... Hahah... Lite gött faktiskt att bara släppa allt "kontorsarbete" som man har i huvudet ganska ofta och bara stå där i köket och producera burgers! Men nu kan jag erkänna att jag är lite trött faktiskt... :)

Ledig imorrn då. GÖTT!!! Känns som att det var längesen jag var ledig en vardag... O det är det med om man bortser från semestern! Ska städa och fixa lite småsaker som man inte riktigt har orken för annars! Blir nog finemang!

Nu ska jag ta o se lite på "The Perfect Man" med Hillary Duff. Min tonårsidol. Hahaha.... Det är iaf en lite halvmysig film! :D

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback