Trött

Idag har jag vart trött. Det har liksom inte riktigt funnits nån ork. Kan kanske ha med att göra att jag har jobbat 9 dagar i rad, eller nåt i den stilen...

Var o simmade efter jobbet. Sjukt mycket folk! Blev 2000 meter iaf och det kändes bra! Nu är jag sådär behagligt trött i både huvudet och kroppen. Hade det inte vart för Hell's Kitchen så hade jag nog legat i sängen nu och kollat på Idol! Men måste ju se säsongsavslutningen av Hell's Kitchen!

Imorrn kommer Lina o Alex hem med! Gött. Har saknat dom! Har ju inte kunnat ringa Lina så fort jag kände för det.... Hahaha...

Fredag imorrn - I LIKE!! Och Anna har leeeeedig helg! :D Mmmm! Ska bli sjukt fint!

Är liiiite nervös för imorrn. Jag längtar tills klockan slår fyra imorrn! Det kan jag säga! Well, well!

Nu ska jag ta o kolla Idol!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback