Tisdag!

Tisdagar får gärna vara kvar i min almanacka! Iaf tisdagar som denna!

Jobbade ju 10-19 idag. Vaknade straxt efter sju. Packade väskan och åkte till Rosenlund och simmade 1500 meter. Gick smidigt men jag önskar att jag hade haft lite mer tid så jag hade kunnat simma mer! :D Men men... Jag var ganska nöjd efter det ändå! :)

Åkte till jobbet. Det var så himla kul att komma dit och det är rent och iordning. Koll på läget, helt enkelt. Dagen gick hur bra som helst. Alla var på bra humör och det flöt på sjukt smidigt. Fler såna här dagar, tack! Även kvällen flöt på problemfritt! Såna här dagar är det riktigt gött!

Blir lite sovmorgon imorrn. Ska inte börja förrän nio. Gött gött. Blir träning sen på kvällen. Får se om jag får med mig nån eller om det blir till att pallra sig dit själv. Vilket iofs inte stör mig längre... Kan va rätt gött ibland samtidigt som det alltid är roligt med sällskap! Nu cyklar jag dit. Chillar lite. Tränar och cyklar hem. No big deal. :P

Nu ska jag kolla på tv igen.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hatar tisdagar.. Du får dom.. Mycket hellre måndag! =)

2008-09-18 @ 09:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback