Söndag

Söndag idag. Kvällen igår var go.

Malin ringde från Jordbron och frågade om jag var hemma... Jaa, det var jag ju... Dom hade en beställning på 80 big mac menyer så hon undrade om jag kunde hjälpa till! Klart man hjälper till då... Så det var ju bara att dra på sig mcd-kläderna och pallra sig ner! Det gick hur bra som helst. Vi var grymma! :D Fick skynda mig hem sen...

Hem och gjorde tacos. Mamma o pappa kom och åt. Och sen kom även Green bean. Mamma o pappa gick hem o jag, Molla o Lina chillade vidare.

O idag har jag inte gjort mycket. Var på jobbet imorse och åt lite frukost. Åkte och handlade lite mat. Gjorde mat till pappa o Mollan. Och sen har jag inte gjort mycket! Träning är det som står näst på schemat. Imorrn är det måndag och jag försöker tänka positiva tankar fast jag helst av allt önskade att måndagar ströks ur almanackan! Men det lär den ju inte göra så det är lika bra att försöka hålla modet uppe! :D

Tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback