Onsdag

Jag tycker om när det är ljust ute. Mycket saker blir så mycket enklare då! Men.. Finns det nåt som är så mysigt som när det är mörkt ute, man kryper upp i soffan med en gosig filt och tänder en massa ljus? Det kan man ju inte gärna göra när det är ljust ute! Bara att tända en lampa i fönstret ger en mysig känsla! Jag gillar hösten. Jag gillar att man får ta på sig en tjock tröja och halsduk dagar då det är lite kyligare! Sen att det kan vara kallt att stå i dt:n på jobbet... Det är ett i-landsproblem! :P

Jag ser iaf fram mot hösten. :D

Tog lite sovmorgon idag... :S Hahah... Ne, men har så många timmar extra så det gör inte så mycket att jag tar lite sovmorgon. Gött var det iaf.

Ibland blir jag så frustrerad... Man känner sig så jävla liten på jorden!!!

Slutade jobba straxt innan fem, åkte hem och drog på mig träningskläderna och cyklade till Friskis. Lite halvkyligt att cykla i knälånga byxor... :P Nästa gång får det bli hellånga! :D Träningen gick iaf bra. Har lite ont i kroppen efter ganska intensiv träning de senaste dagarna... Hahah... Det är ju tur att man inte är otränad... :P Men som Christer sa... "Det är ju ändå skönt att man får träningsvärk av att man tränat och inte för att man svabbat upp en cola.." Hahah... Det får jag väl hålla med honom om! :P

Imorrn jobbar jag 11-20! Wiiiehoo!! Innan dess så blir det Rosenlundsbadet och ett litet sim-pass.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback