Onsdag

Måndagar borde ju enligt mig (som dom flesta som känner mig, vet) strykas ur almanackan. Dock inte denna veckan! Denna veckan var måndagen en riktigt bra dag!! Jobbet flöt på och träningen var lite tuff men ack så skönt när den var gjord! :D

Igår däremot hade jag kunnat vara utan... Usch. Orka med såna dagar. Jag ägnar inte den dagen mer energi nu.

Idag har jag vart ledig! Hur gött som helst! Vaknade ju rätt tidigt men det hade jag ju förväntat mig! Speciellt eftersom jag satt o sov i soffan alldeles för tidigt igår... hahaha... Iaf... Tog en sväng till jobbet och åt lite frukost. Yummie. Sen tog jag o Mollan och gick runt Västersjön. Hem och hämta badkläder. Sen åkte vi till Huskvarna och hämtade upp Green. Åkte till relaxen. Trodde vi... Men det var inte öppet... Så det blev bad istället... Hahaha... Vågor o ström o grejer. Fint var det även om bubbelpoolen var det allra bästa... ;) Lämnade av Mollan som skulle jobba och jag o Lina åkte vidare till Kaktus för att äta lite. Sen var vi hos Petra och klippte oss. Färgade mitt hår med. Är såååå gött med nyklippt och nyfärgat hår!! :D

Skulle ju tränat idag men hann inte det...! Så jag följde med Linda o Texas (som fyllde ett år och fick köttbullar utmed vägen... hahah... Texas är alltså en hund!) o gick ett varv runt Västersjön. Nu har jag ätit och kollar på Idol!

Imorrn är det jobb mellan 06-08. O sen ska jag åka och simma o därefter jobba 11-20. Yeeeay! Hoppas det blir mycket att göra!! Lön imorrn - lovely!!

Nu ska jag kolla på nåt nytt program på fyran. Spännande.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback