Nästan död...

Shit. Jag är helt slut! Tränade igår. Gick hur bra som helst. O i mina nya träningsskor också.

Började jobba kl 6 idag... 1:a september = månadsarbete... Slutade halv fyra... Skyndade mig hem för att byta kläder och cyklade ner till Friskis igen... Tränade och efter träningen trodde jag att jag skulle dö. Helt sjukt trött!!! Får bli vila från passen nu, tills på onsdag!

11.30-20 imorrn då... Yeeeay!!! Hmm.. Blir nog bra! Gött med lite sovmorgon! :D Ska dock inte sova så länge eftersom jag ska åka o simma innan jag börjar jobba... Har verkligen kommit igång med träningen nu! Hur gött som helst!

Gjorde inte särskilt mycket igår annars... Sov ända till kvart i tolv! Länge för att vara jag! Slingade Mollans hår och åkte sen en snabbis till A6. Köpte nya träningsskor och lite träningst-shirts. Alltid fräscht med lite nytt! Sen åkte jag o mamma hem, hyrde en film och åkte hem och chillade! Filmen var slut lagom tills det var dags att pallra sig till träningen!

Nu ska jag ta o lägga mig i ett varmt bad o sen sova tidigt! Är trött, är ju inte van att börja kl 6... Hahaha...

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback